27 Nisan 2016 Çarşamba

Çalışan kadının temizlikçi kadınla imtihanı



Malumunuz şu zamanda çoğumuz işten güçten eve elimiz ermediğinden, sağlık nedenlerinden, veya parayı bol bulup, neremize süreceğimizi bilemediğimizden olsa gerek yardımcı kadın alıyoruz temizlik için. İyi hoş, alıyoruz almasına da, bir de dediğimizi yaptırabilsek, bi otorite, uyum sağlayabilsek aramızda pek ericez, olucaz kısmetse. Lakin nerdeee! Gerçekleşmesi zor bir hayalden farkı yok yani bu meselenin de.
Bugüne kadar dediğimi yapan, eşyalarımın yerini değiştirmeyen, arkamdan iş çevirmeyen bir kadıncağız bulabildim hepi topu. O da zaten10 yıl kadar geldi gitti sağ olsun, elim kolum oldu, ardımı arkamı topladı. Ve fakat sonra bazı sebeplerden birlikte çalışamaz olduk. Lakin o gün bugündür bir benzerini bulamadım caaanım aplamın. :/

Hayır kadın çok, buluyorum bulmasına da, anacıım geliyo, ilk gün bi demo yapıyo, bi demo kiii, kendinden geçersin, o şekil. Okkaaa yalamış yutmuş evi düşün. Her yer bal dök