22 Ekim 2015 Perşembe

BIKTIM


Bıktım söylediği ayrı, yaptığı ayrı insanlardan, dötü başı ayrı oynayanlardan...
Bıktım yalandan, yalancıdan...
Bıktım kendini çok akıllı zannedip, karşısındakini aptal zannedenlerden...
Bıktım çok bilmişlerden, kendi doğrusunu başkasına dayatmayı hak görenlerden...
Bıktım mesajları gördüğü halde cevap vermeyenlerden...
Bıktım bu dijital çağda, bunca araç bolluğunda yalan söyleyemeyeceğini, hile yapamayacağını, her şeyin aleni ortada olduğunu hala idrak edemeyen güdük beyinlilerden...
Bıktım arayacağını söyleyip, aramayan; geleceğini söyleyip gelmeyen; son dakikada eken, iki ayda bir hat değiştiren ne yaptığını bilmezlerden...
Bıktım internette gördüğü her haberi, bilgiyi ardını arkasını araştırmadan doğru kabul eden, bununla da kalmayıp, saniyesinde paylaşan koca diplomalı, zeki geçinen okumuş cahillerden...
Bıktım sosyal medyadaki 'Amin' kampanyalarından...
Bıktım kafasını çalıştırmayan, araştırmayan, merak etmeyen, kendini geliştirmeyen, okumayangillerden...
Bıktım inançla, dinle kafayı yemiş, her bir şeyi itinayla oraya bağlayan düşünce ve fikir fukaralarından...
Bıktım kendi milletini, dinini, cibilliyetini en üstün zannedecek kadar dar bakışlı, kıt akıllıgillerden...
Bıktım içi boş insanların dışlarını parlatma çabalarından; kibirli insanların şişinmelerinden...
Bıktım  gösterişten, şaşaadan, markalardan, modellerden, hep yenisini, hep büyüğünü istemelerden...
Bıktım kıskançlıklardan, ayak oyunlarından, gözlerdeki samimiyetsizlikten...
Bıktım tutulmayan sözlerden...
Bıktım adam kayırmacalardan, çıkar ilişkilerinden, sevgisiz kalplerden...
Bıktım uyanık, çakal olmaya çalışırken saygısızlık eden, hak yiyen, can yakanlardan...
Bıktım sıra kapmayı, öne geçmeyi marifet sayan az gelişmişgillerden...
Bıktım olur olmaz saatte on yüz desibel müzik dinleyerek yüreğimi hoplatan, uykumdan can havliyle uyandıran; çiğnediği sakızı, içtiği sigaranın izmaritini aşağı fıydıran komşulardan...
Bıktım problemleri sağlıklı bir iletişimle çözüp ilerlemek yerine, kin gütmeyi, içinde öfke biriktirmeyi, büyütmeyi marifet sayanlardan...
Bıktım konuşmak yerine bağırıp çağıran, ayıdan evrilmiş insansılardan...

Çok ama çok bıktım ben saygıdan, sevgiden, medeniyetten, görgüden, merhametten, affetmekten, hoşgörüden, adaletten, vicdandan, tevazudan nasibini almamışgillerden...

Bi gidin, bi yok olun iyi insanların hayatından...
AMİİİİNNN!

 ***********************************
Not: Paylaşımları lütfen copy/paste ile değil, alttaki butonları kullanarak yapalım. :) 



60 yorum:

  1. Hepsinden sıyrılıp gidilecek bir yer bulur da haber vermezsen çok kırılırım bak haberin olsun:))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaah, ah Örgü Çantam, keşke. Bulsam, kendim gibileri sessizce toparlar öyle kaçarım. ;) Benden de kocaman sevgiler... :) Torunlar iyidir inşallah?

      Sil
    2. Torunlar deriz inş bir gün :))
      Şimdilik 2aylık olmak üzere bir fıstığımız var.
      Anlaştık bulursak birlikte gideceğiz.:)))

      Sil
    3. İnşallah. Bak ben önden önden dedim bile. ;) Allah mutlu, sağlıklı ömür versin fıstığa. <3

      Sil
  2. bıktım bir lokma ekmeğini utanmadan kadınım dediği kişiyle paylaşmayıp,ona sırtını dayayanlardan,,,,
    bıktım ne kadar genç gösteriyorsun,hadi yatalım diyenlerden,
    bıktım ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler eklemen için. Değindiğin konu zaten bu ülkede dipsiz kuyu, yaz yaz bitmez... :/

      Sil
  3. AMİİİN :-) Hem de en kocamanından .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :* <3
      Bir kere amin diyen eller dert görmesin, yüreklerindeki dualar kabul görsün;
      Paylaşanların duaları 3 vakitte kabul olsun, cennetteki yerleri hazır olsun, vıdı vıdı, bıdı bıdı...
      Dualarımızın bile içi boşaldı, saçmalaştı şu sosyal medya yüzünden.:/ (Amin kampanyalarına da sayende dokandırayım şööle alttan alttan.;))
      Höpüldünüz Handaanıımmm. :)

      Sil
  4. hay ağzına sağlık valla ben de bıktım kullanılmaktan..

    YanıtlaSil
  5. ayy ne güzel anlatmışsın sen öyle bayıldım hemde resimde şahane olmuş :) kocaman bir amin de benden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sessizkaldım kardeş. :) Sevgiler... <3

      Sil
  6. Kalemine sağlık, içimdekileri senin kaleminde ses bulmuş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkür idirim Persephone, sen yorulma istedim. :P Benden de sevgileeer... :) <3

      Sil
  7. Aminnn:)
    Öyle sevmediğim yalancı her kötülük yapanlara ne yaptıklarını çok net şekilde belirttim rahatım:)
    Şimdi onlar umrumda değil kendi küçük salak dünyalarında yaşayıp mal olmaya devam etsinler.
    İçinde tutma söyle gitsin.
    Bu hayatta her şeyi bir kere söylemek gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok haklısın le yan. Söylemek lazım bir şekilde. İçinde tutup tutup şişmek de bünyeye zarar anacım. Lakin kalp kırmayı ne olursa olsun istemediğimden, zaman içinde şişe şişe patlayacak yer arıyorum işin gerçeği. Neyse ki ben de böyle bloğumda içimi döke döke hafifliyorum işte kendimce... ;)

      Sil
    2. Oyle insanlar kibirli ve bencil olduğu için kalpleri kırılmıyor
      Sadece seni daha fazla kullanamayacaklarını anlayıp arkandan başkalarınada bol bol konuşup
      Kullanabilecekleri diger insanların yanına gidiyorlar

      Sil
    3. Vayyy, yalnız itiraf edeyim le yan, şu son yazdığın şu ara hayatımda olan birine o kadar benziyo ki. Biliyomuşsun gibi çizmişsin resmen. Ve aynen dediğin gibi davranış modeli, hiç şaşmıyor belli ki... :/

      Sil
    4. Kötüler birbirine benzerler bu hayatta
      Bencillik ve kibir aynı tohumdur çünkü
      En yakın zamanda hayatınizdan çıkar inşallah.
      Bu arada size nasıl hitap etmemi istersiniz:)

      Sil
    5. Yakında çıkacak gibi görünüyor. ;) Mimikli diyebilirsin? :)

      Sil
    6. İyi o zaman ama size bir bilgi veriyim çıksalarda kısa süreligine etkileri sürüyor sabredin sonra gidiyor.
      Peki size mimikli derim:)

      Sil
    7. Sürebilir evet. Neyse bakalım, önce bi çıksın da, gerisini sonra düşünürüz. ;)

      Sil
  8. Bıktıklarından ben de bıktım...O tiplerden çok var..her yer vıcık vıcık..
    Gördün mü, anladın mı hemen anında uzaklaşacaksın!.. ne kadar az insan o kadar rahat kafan ;))
    bu arada 'AMİN' diyorum ben de:)) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıkmayan var mıdır ki Esin?! Az insan, az dert konusunda sonuna kadar katılıyorum mirim... :)

      Sil
  9. Amiiin. Ben de ekleyeyim, bıktım herşeyi kendisi bildiğini sanan insanlardan,bıktım sürekli şikayet edip hiç birşey yapmayanlardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekl şikayet edip totosunu kaldırmayanlar eveeet! Nasıl unutmuşum. Çok teşekkürler Kadriye... <3 <3

      Sil
  10. amin diyorum ben de :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. insanlardan uzak dur kurtul yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Bıkmamız ve pes etmemiz isteniyor, aman kollayın kendinizi. Onlar bıksın! "Herşeye rağmen varım ve olacağım!" deyin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Bunları yazarken ben de aynı şeyi düşündüm. Hatta paylaşıp da arkadaşlarımı da olumsuz etkilemesem mi ki diye de aklıma geldi. Ama sonra yazarken ne kadar rahatladığımı farkedince, herkesin okurken rahatlayacağını düşünerek paylaşmaya karar verdim. Ara ara yapıyorum böyle iç dökmeleri, hafifleyip normale dönüyorum hiç değilse. ;) Çok teşekkürler anlamlı yorumunuz için. Sevgiler. :)

      Sil
  13. tümden bitmeli bunlar ayy okuyunca dedim ki " Aha ben bu insandan gördüm, bundan da gördüm bundan da bundan da ". meger ne çok aynı şeylerden bıkmışız :/ ama sen bıkma mimiklimm mimledim seni gel bana :))
    http://fokbiyigii.blogspot.com.tr/2015/10/gune-nasl-baslyorum-mim.html

    YanıtlaSil
  14. Ayy! ne çok bıkmışsınn senn. Benim de ekleyeceklerim vardı ama iyice içini şişirmeyeyim dedim. Değiştiremiyorsan, derinn bir nefes al ve rahatlamaya çalış, diyeceğim de... Akıl verenlerden de bıkmış mıydın, dur bir daha bakayım listeye :P :D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok şeker bir yorum. Teşekkür ederim Çınar. Yazının bütününe pek de uygun olmuş. ;) Sevgiler...

      Sil
  15. Güzel ve samimi ifadelerle hazırlanmış yazınız. Monolog olarak değerlendirdim, son cümleye kadar. Benzer monologlar bende de oluyor. Ve bu konu hakkında kitap bile yazabilirim.
    Evet bi yok olup gitsinler iyi insanların hayatından:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç dökmesi geldi öyle Hüzün Sarısı. Ben de bu sefer geldiği gibi, espri katmadan yazayım dedim. Haklısın, yazılsa daha neler çıkar bu konuda. :) Sevgiler benden...

      Sil
  16. Merhaba, okuduğum neşeli + pozitif yazılardan sonra yorum yazmak bu posta nasip oldu. Zaman zaman bloglarda geniş turlar atıyorum. Son zamanlarda okuduğum ve sıklıkla rastladığım yazılarda hep bir eskiye özlem var. Dostlukların daha sıkı olduğundan, içten olduğundan ara cümlelerde bahsedilmiş. Değişen nedir diye merak etmekten kendimi alamıyorum. Değişimin (olumlu ya da olumsuz) hayat boyu devam ettiğini düşünürsek, bugün hayatımızda olanın yarın olmayacağına kendimizi alıştırmamız gerekmez mi? Hayatı bilardo masası bizleri de bilardo topu varsayarsak; rastlantılar, kader vb etkilerle bu masadaki toplar bir anlığına birbirine değiyor ve sonrada başka yöne gidiyor. Toptan başka bir şey değiliz hep savrulup gideceğiz. Çekip gidenler, yalanları yakalananlar, kötüler... Eninde sonunda uzaklaşacaklar. Üzmeyin kendinizi.
    Hem ben daha yeni keşfetmişken bloğunuzu veda eder gibi bir -bittim- yazısı ile karşılamak niye? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zülal, üzülüyormuşum gibi geldiyse size, mesajımı iyi verememişim demek ki. Bir anlık, üst üste yaşanan olumsuz davranışların tetiklediği bir iç dökmesiydi bu yazım sadece. Eski yazılarımı okursanız, ya da okuduysanız görmüşsünüzdür, olumsuzlukları bile esprili bir dille anlatmayı tercih ederim her zaman. Bu sefer geldiği gibi, gülünçleştirmeden, söylemek istediğim gibi yazayım istedim kırk yılın başı. Ve yazınca da çooook rahatladım açıkcası, terapi aldım sanki. :) Çok da doğal bence insanın arada bir böyle de hissetmesi. Önemli olan bu ruh halinin saatler, günler sürmemesi.
      Umarım anlatabilmişimdir yazının çıkış sebebini. Bloğumu keşfetmek istiyorsanız bütününe bakın, yüzünüzü güldürecek, keyiflendirecek yazıları bolca bulacaksınız derim. ;)
      Sık sık geliniz ve böyle samimi yorumlarınızı bundan sonra da esirgemeyiniz efenim. Sevgilerimle... :)

      Sil
  17. ellerine sağlık hislerime tercüman ...

    YanıtlaSil
  18. Bıktık ki ne bıktık ama nato kafa nato mermer diyorum! Yaşadığınız yeri de merak etmedim değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Dünya gezegeninde, Türkiye adında bi garip ülkede, Bursa diye anılan büyükşehirmiş gibi yapan, taşramsı bi şehirde ikamet etmekteyimdir... ;)

      Sil
  19. Bu kadar bıkılacak insanlar ne ara çoğaldı...Hepimiz çocuktuk önceden ne ara böyle büyüdük ne ara böyle çirkinleşti insanlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündükçe bunalınası bir durum vesselam... :/

      Sil
  20. düşüncelerimi yazmışsın. insan büyüyüp yaşlandıkça bıkılacaklar listesi de uzuyor maalesef.
    ''bıktım''ların azaldığı ve mutlu olunan günlerin çoğaldığı zamanların gelmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşla çok ilgili kesinlikle. Tahammül de gitgide azalıyor tabi doğal olarak. E kocaman Aaamiiin diyelim o zaman bu güzel dileğe. :)

      Sil
  21. Ben de bıktım da sen niye bana hiç uğramıyorsun? Küs müyüz??:(
    sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy, canım benim! Ne tatlı bir çıkış. <3 <3
      Bücürüküm sana küser miyim hiç?! Baksana kendi bloğuma bile uğrama sıklığım yerlerde sürünüyor. Son birkaç aydır akşamları koro kurs vs. çok yoğun geçti. Ama bundan sonra daha rahat olacak gibi bakalım. Normale dönerim umarım. ;) :*

      Sil
    2. Mimikli böcüküm, sırf sen değil böyle birdenbire kimi arkadaşlarım aniden bana uğramamaya başlıyorlar, (hani bir sebep olur anlarım- sebepsiz olarak), acaba dedim siyasi yazılarımdan mı çekiniyorlar, (gerçi öyle şeyleri bana dobra dobra söyleseler ben o kadar anlayış gösteririm ki tahmin edebilirsin) yani o yüzden...neyse öyle bir şeyler olmadığına sevindim:) korolar, kurslar zevkli de olmalı, kolay gelsin canım. Sevgiler :)

      Sil
    3. Yok be datlım, yazılarınla ilgisi yok, seninle ilgisi yok zaten. Dediğim gibi biraz fazla dallanıp budaklandım son iki aydır. Yaratıcı yazarlık atölyesine de devam ettim. Orayla ilgili yazıları yazmaya çalışırken bloğumu tamamen ihmal ettim. Hepinizi de çok özledim tabi bu arada. Dediğim gibi, yeniden sahalara dönerim artıkın. ;) :*

      Sil
  22. merhabalar iadeyi ziyarete geldim :) hepimizin hayatında var demek ki böyle şuursuzlar bende ne yapmam gerektiğine karışanlardan çok bunaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldin Dodi. ;) Olmaz mı, bolca var hem de. O karışmaların sonu yoktur yalnız bizim millette. Kaç çocuk yapacağına kadar uzar gider. ;) Sevgiler...

      Sil
    2. ay evet bekarsındır ne zaman evleneceksın evlenırsın cocuk ne zaman yapacaksınız cocuk olur ıkıncı nezaman gelıyor dıye sorar herkes herseyı cok ıı blıyr mas. :)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(