23 Temmuz 2014 Çarşamba

Kim ooo?




Site yönetimi blokların giriş kapılarına kameralı zil sistemi taktırma kararı almış. "Yok canım, gereksiz! Hem gerek duyulsa bile, önce iç- dış boya yaparlar, şu çekmeyen bacaları çektirirler, onu da sonra takarlar herhalde. Hatta niye taktırıyolar, gerek
var mı ki?! Megafonumuz var zaten, yıllardır sorunsuz kullanıyoruz?" falan diyodum kii, yanılmışım. Bal gibi taktılar geçenlerde. En öncelikli ihtiyacımız buydu çünkü. Bi anda hayatımdaki boşluk doluverdi yeminlen. Meğersem buymuş aradığım. Yıllardır kullandığımız megafon yetmiyodu netekim. Ne o öyle; "Kim o?", "Ben bilmemkim." Bu kadarcık bilgiyle kapı mı açılır canım? Adamın o kameraya yaklaşmış, "şimdi neye bassam ki?" diyen ablak suratını, kılcal damarlarını, burun deliklerinin çapını, yüzündeki sivilce sayısını görücen, tüm veriler eşleşiyosa açıcan kapıyı. Hangi devirde yaşıyoruz canım?!

**********************

Not: Paylaşımları lütfen copy/paste ile değil, alttaki butonları kullanarak yapalım. :)

Blogtaki yazıların tüm hakları Mimikli Böcek yazarına aittir. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden alıntı yapılması, kopyalanması veya yayınlanması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU'na göre yasaktır!

2 yorum:

  1. Ahaha :) Gece gece kameralı zil sisteminde görünen o adamı tarif edişiniz gözümde canlandı resmen. Sesli gülüm şu saatte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Ne mutlu. Bir gülüşe daha sebep olmak ne güzel.. :)

      Daha sık gülmek isterseniz göndereyim bizim site yönetimini, bi el atsınlar sizin siteye de, her zil çalışında o kameradaki eblek suratları görün, gülün, değil mi canım?! ;)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(