20 Temmuz 2014 Pazar

Artık Şu Blog Açıla!


Uzuuun zamandır, bikaç arkadaşın da önerisiyle, bi blog açayım, yok açmayayım, yok yok açsam pek bi iyi olur, hatta blog açmakla kalmayıp, orda burda yazdıklarımı da paylaşsam bi zahmet, hatta daha da ileri gidip, eşek anırdıkça içimdekileri yazsam, daha da bi gaymaklı
olur, diyee diye, bi gide bi gele, hiçbi şey yapmadan kösss kös oturuyorum. Kılımı değil, tüyümü bilem kıpırtdatmıyorum konuyla ilgili hanidir. İşte her şey naaasip, kısmet anacıım. Kısssmet bugüneymiş dedim miydi, daha da söze gerek kalmaz, kolaycacık halletmiş olurum işi aslında. Ataletimin sebeplerini de açıklamak zorunda kalmam ne güsel. Deeee, işte öyle gelcem deyip, gelmeyen, yapıcam deyip, yapmayan, cevaben de gayet doğal "ayy işte, o kadan da istiyodum, ama kısmet olmadı bi türlü, ihhihiii.." tiplerinden değilim malesef. Hal böyle olunca da pek tabiii şu blog olayını, doğru dürüst odaklanıp, kurcalamadığımdan dolaaayı bi türlü anlayamadığımı, amacını idrak edemediğimi, hatta bundan mütevellit, accık da korktuğumu itiraf etmek durumundayım. Aslında korku morku olayına hiç girmeyip, direk naasip, kısmete bağlayıp, karizmayı zedelemeyeydim daha mı iyi olurdu ki?! Neyse artık, oldu bi kere. Kader utansın! :P

Neyse ki sonunda 'o gün bugündür!' deyip, şu blogu açma kararını alabildim. E madem aylarca face'de neyin yazdık çizdik, döndük dolandık, sonunda nihayet pek muhterem blogumuzu açtık, o halde burada da bol ve keyifli paylaşımlarımız ossuuunng, gazamız mübarek ossuunng, vatana millete de hayırlı ossung diyelim baali. Cüümleten keyifli yazmalar, bayıla bayıla, güle oynaya okumalar, esenlikler... ;)

8 yorum:

  1. Haydi hayırlısı. Vatana Millete hayırlı yazılar nasip olsun inşallah... Ama olmasa da sorun değil, yeter ki beni eğlendirsin.

    YanıtlaSil
  2. Yine ben... Hayirli olsun.. Ben yazmiyom artik.. Biraktim... Sen merak etcen simdi bu kim ki diye.. Et et.. Merak iyidir.. Adrenalin yapar... Genclestirir.. Nerden mi biliom.. Bilmiyom.. Uydurdum iste.. :P

    YanıtlaSil
  3. Ve gercekten robot degilim.. Kaldir kiz su onay olayini.. Milletin yorum yazacagi varsa da yazmayacak vallahi billahi.. :P öptüm bacim..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :) Onayı kaldırmıyım kaldırmıyım, net binbir çeşit mahlukatla dolu. Seve seve yazdıklarımın altında odun odun mesajlar görmek istemediğimden. Ama keşke belli kişilere özel kaldırabilsem onayı. Sana hemen kaldırırdım. Neden kırk yıllık arkadaşımla konuşuyomuşum gibi hissediyorum peki ben?! Kimsin bacııımm?! :)

    YanıtlaSil
  5. Bacim. Taniyon. 40 yil değilse de 13 yil felan.. Onay dediğim senin onaylanan değil..onu tut.. Odun savar o.. :-). :-). Benim dediğim kelime onayi istiyor şifre şifre... O bunalim yaratiyor. :-). Neyse sen meraklan.. Merak genç tutar bacim. Merak eden insan iyidir.

    YanıtlaSil
  6. Odunsavar. :D o şifre olayını bilmiyodum. Bi kurcalayayım evdeyken. Heee merak iyidir, bence de. Ama ya artık patlarsam bi de? :/

    YanıtlaSil
  7. Aramıza hoşgelmişsin , iyi ki de gelmişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ne kadar incesin. Sevgiler... :)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(