20 Temmuz 2014 Pazar

Artık Şu Blog Açıla!


Uzuuun zamandır, birkaç arkadaşın da önerisiyle, bi blog açayım, yok açmayayım; yok yok açsam pek bi iyi olur, hatta blog açmakla kalmayıp, orda burda yazdıklarımı da toparlayıp paylaşsam bi zahmet; hatta onunla da kalmayıp, biriktirdiklerimi yazsam, daha da gaymaklı
olur, diyee diye, bi gide bi gele, hiçbir şey yapmadan kösss kös oturuyorum. Kılımı değil, tüyümü dahi kıpırtdatmıyorum konuyla ilgili hanidir. İşte her şey naaağsip, kısmet anacığım. Kısssmet bugüneymiş dedim miydi, daha da söze gerek kalmaz, kestirmeden muaf olmuş olurum tüm sorumluluktan aslında. Ataletimin sebeplerini de açıklamak zorunda kalmam hem. Deeee, işte öyle geleceğim deyip gelmeyen, yapacağım deyip yapmayan, cevaben de gayet doğal "ayy işte, o kadan da istiyodum, ama kısmet olmadı bi türlü, ihhihiii.." tiplerinden olamadım maalesef. Hal böyle olunca da pek tabii şu blog meselesini, doğru dürüst odaklanıp, kurcalamadığımdan dolayı bir türlü anlayamadığımı, neye hizmet ettiğini idrak edemediğimi, hatta bundan mütevellit, birazcık da korktuğumu itiraf etmek durumundayım. (Korku morku olayına hiç girmeyip, gecikmeyi direk naağsip, kısmete bağlayıp, karizmayı dağıtmayaydım iyiydi gerçi. Neyse, oldu bi kere. Kader utansın! :P) 

Neyse ki sonunda 'o gün bugündür!' deyip, şu blogu açma kararını alabildim. E madem aylarca facebook'da neyin yazdık çizdik, dönüp dolaşıp nihayet pek muhterem blogumuzu açtık, o halde burada da bol ve keyifli paylaşımlarımız olsun, vatana millete hayırlı olsun diyelim bari. Cümleten keyifli yazmalar, mutlu mesut okumalar efenim... ;)

8 yorum:

  1. Haydi hayırlısı. Vatana Millete hayırlı yazılar nasip olsun inşallah... Ama olmasa da sorun değil, yeter ki beni eğlendirsin.

    YanıtlaSil
  2. Yine ben... Hayirli olsun.. Ben yazmiyom artik.. Biraktim... Sen merak etcen simdi bu kim ki diye.. Et et.. Merak iyidir.. Adrenalin yapar... Genclestirir.. Nerden mi biliom.. Bilmiyom.. Uydurdum iste.. :P

    YanıtlaSil
  3. Ve gercekten robot degilim.. Kaldir kiz su onay olayini.. Milletin yorum yazacagi varsa da yazmayacak vallahi billahi.. :P öptüm bacim..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler :) Onayı kaldırmıyım kaldırmıyım, net binbir çeşit mahlukatla dolu. Seve seve yazdıklarımın altında odun odun mesajlar görmek istemediğimden. Ama keşke belli kişilere özel kaldırabilsem onayı. Sana hemen kaldırırdım. Neden kırk yıllık arkadaşımla konuşuyomuşum gibi hissediyorum peki ben?! Kimsin bacııımm?! :)

    YanıtlaSil
  5. Bacim. Taniyon. 40 yil değilse de 13 yil felan.. Onay dediğim senin onaylanan değil..onu tut.. Odun savar o.. :-). :-). Benim dediğim kelime onayi istiyor şifre şifre... O bunalim yaratiyor. :-). Neyse sen meraklan.. Merak genç tutar bacim. Merak eden insan iyidir.

    YanıtlaSil
  6. Odunsavar. :D o şifre olayını bilmiyodum. Bi kurcalayayım evdeyken. Heee merak iyidir, bence de. Ama ya artık patlarsam bi de? :/

    YanıtlaSil
  7. Aramıza hoşgelmişsin , iyi ki de gelmişsin :))

    YanıtlaSil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(