28 Kasım 2014 Cuma

Bir Adet Şuursuzluk İstiyorum...


Otobüste minibüste, yanındakinin üstüne lök diye oturan ve yol boyu birisinin üstüne oturduğunu zinhar fark etmeyen, gideceğin yere kadar üstünde yayıla yayıla seni tost peynirine çeviren şişman teyzelerin gamsızlığından istiyorum...

En acelen olduğu zamanlarda, yolda, tam önünde, elini kolunu sallaya sallaya, hacmini ikiye katlamış vaziyette, kaplumbağa hızında yürüyen, ya da aslında yürümeyen, kımıldayan ve senin önünü kesen ağır çekimgillerin genişliğinden istiyorum...

Bankamatiğin tapusunu almış gibi, sonsuz dakikalarca aletle halvete giren, basmadık tuş, yapmadık işlem bırakmayan, arkasındakilere isilik çıkarttırdığının farkında bile olmayan bankamatik tacizcilerinin aymazlığından istiyorum...

Bankamatiğe verdiği paranın kabul edilmediğini bir türlü kabul edemeyip, cihazın inatla geri tükürdüğü parayı bıkmadan, usanmadan, adeta bir peygamber sabrıyla, defalarca ikna etmeye çalışan kendini bilmezlerin inadından istiyorum...

Cevapsız aramaları gördüğü halde dönmeyen, mesajları, mailleri okuduğu halde ölü numarası yapan, görmemiş ayağına yatan çapsızların saygısızlığından istiyorum...

Trafikte yol hakkı olan yayaya, arabaya yol vermemeyi kar sayan, olur olmaz yerde burnunu sokup, öne geçmeyi, hız yapmayı, makaslamayı, selektörlemeyi, fordlamayı uyanıklık zanneden trafik teröristlerinin bencilliğinden istiyorum...

Park ettiğin yerde seni sıkıştıracağını, park yerinden çıkamayacağını bile bile arabanın arkasına park eden terbiyesizlerin umursamazlığından istiyorum...

Daracık bir yolda, yolu tıkayacağını göre göre, bütün arabaların park ettiği yana değil de, öbür yana park edip yolu kabıza bağlayan kafası kabızgillerin fütursuzluğundan istiyorum...

Toplu taşımadayken, telefonda en özel şeylerini bile yüksek sesle konuşan, ve hatta yol boyu hiç durmadan şakıyan, bütün vagona canlı yayın yapan çapsızların rahatlığından istiyorum...

Söz verip aramayan, geleceğini söyleyip gelmeyen, yapacağını söyleyip yapmayan, bu yetmiyormuş gibi, bir de üstüne açıklama olarak gözüne baka baka yalan söyleyen cibilliyetsizlerin densizliğinden istiyorum...

Hata yapıp yapıp, can yakıp yakıp, hırlayıp gürleyip, farkında bile olmayan, ve bundan sebep de telafi etme gereği bile duymayan, gönül almayan kendini bilmezlerin akıl tutulmasından istiyorum...

Mağazada denediğin, canlıya giydirilmiş un çuvalı temalı kıyafetin sana yakışmadığını göre göre, "Ay çok yakıştı, çok da açtı sizi!" diyebilen sahtekar tezgahtarın ikiyüzlülüğünden istiyorum...

Ak dediğine kara, elma dediğine armut diyen, her bir şeyin karşısında olup, mutlaka en doğruyu kendisi bilip, seni de direk cahil tavuk kategorisine koyan ve bunu da bin bir argümanla bombardıman şeklinde önüne koyan çokbilmişlerin muhalefet coşkusundan istiyorum...

Her şeyin altında bit yeniği arayan, öküz altındaki buzağının varlığından her daim emin, ne desen yanlış anlayıp kırılan, ya da hır çıkaran şüpheli Şemsettin'lerin çift şekerli kafasından istiyorum...

E, hal böyle olunca, ya tüm bunları görmeyecek, görse bile takılmayacak, üzülmeyecek, gamdan nasibini almamış, geniş mi geniş bir kafayla birlikte adeta hoşgörü, sevgi ve bilgelik topu, yumuşacık bir ruh istiyorum...

Ya da bunları takıp, düşünüp, kıl kapıp kafayı yememek, bu saygı fukarası yellozların dünyasında yaralanmadan, acımadan, kızamık çıkartmadan hayatta kalabilmek için, arabamın arkasına park edeninkine benzer, şöyle etli yanından bir adet şuursuzluk istiyorum...

Heloviiin amin!

***********************************
Not: Paylaşımları lütfen copy/paste ile değil, alttaki butonları kullanarak yapalım. :) 

90 yorum:

  1. süper bir yazı, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bunlardan bolca var:)) Pek zorlanmayacaksın bulmakta sanırım;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimi sallasam ellisi desem? ;) Benden de sevgiler bolcana Persephone..

      Sil
  3. Yaziyi cok begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Masal Yıldızı. Sanırım herkesin düşündüğü, hissettiği şeylerdir de ondan. Hoşgeldin. :) Her zaman gel emi. Sevgiler... :)

      Sil
  4. Bunlar özel üretim şekerim öyle her isteyene nasip olmaz:) Böyle olabilmek için üretim fabrikana geri dönmem ve bazı parçalarını yeniden ürettirmen lazım mesela beyin yerine çöp kovası, kalp yerine temizlik paspası gibi :) Beyinleri çöp kovası gibi söyle söyle bilgilendir ama her daim boşalıyor ve içi pis, kalpleri paspas gibi tüm duyguları emiyor ama bastırınca akıveriyor :) Ne beyinleri, ne kalpleri doğru olan hiç bir şeyi tutmuyor, kullanmıyor. Kısaca geç kaldın bugüne dek bulamamışsan artık bulamazsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet harikasın! Bayıldım yorumuna. :) Yazımın devamı gibi olmuş. Ama ümidimi kırdın bak şimdi. Olamam mı ben de bi öküzcük yani? O zaman bari pamuk gibi bi ruha dönüşiiim noluv... :) Sevgiler... :)

      Sil
    2. Özellikle de kalpleri paspas gibi, tüm duyguları emiyor'u daha da bi beğendim. Çok teşekkürler. :)))

      Sil
    3. Cıks, senden bir öküzcük olmaz olsa olsa güzel mimikli bir melek olur:) Beğenmene sevindim valla yazın bir harikaydı bana bunları hissettirdi kısaca o an çıktı yani :) Sevgiler benden de :)

      Sil
    4. Hmm, mimikli melek. Çok güselmiş. Hemen aldım, kabul ettim. ;)
      Oturup birlikte yazsak bi gün, güzel şeyler çıkarmış gibi hissettim ilk yorumunu okuyunca... :)

      Sil
  5. Kalemine sağlık:) valla adamı hasta ediyorlar, hatta bu yüzden insan sokağa çıkmaya, matikten para çekmeyi filan istemiyor, yani ben istemiyorum evde otur otur nereye kadar mecburi çıkacaksın:( bu yazının çıktısını alıp, her yere asmalı:) şöyle görünecek yerlere duraklara, matiklerin yanına vs. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bücürük. İyi fikir ha, çıktıyı asmak. Süper olur da, etkili olur mu o meçhul ;) Hani kafa ağdalı olduğundan mütevellit... :)

      Sil
    2. ağdalı kafa:)))hahaha çok hoş, bu arada Bücürük kedimin ismi:) benimki Müjde (teyze / abla ya da sadece Müjde diyebilirsin nasıl rahat hissedersen:)

      Sil
    3. Bücürük'ü biliyorum. ;) Seni takip ediyorum. Aynı zamanda senin nickin diye öyle hitap ediyodum. Ama ismini öğrenmem iyi oldu. Memnun oldum efenim. Bendeniz de Dilek. ;) Bu arada geçen günkü son mon atarlamandan sonra gerçekten bi daha ortalarda görünmezsen diye üzülmüştüm. Buralarda olman güsel... :)

      Sil
    4. yahu sorma, sözümü tutamadım gerçekten son yazım diye yazmıştım halbuki...sonra değiştirdim büyük söylemeyeyim diye değiştirdim....ekşi sözlükteki o fotoğrafı görmesem başka paylaşım yapmaya niyetim yoktu gerçekten de ben en iyisi bir daha büyük konuşmayayım:)
      ve unutmadan ben de memnun oldum,
      ve teşekkürler:)

      Sil
    5. Oh iyi olmuş, iyi ki de tutamamışsın sözünü... ;)

      Sil
  6. Acaip eğlendim. Hiciv bu kadar güzel mi yapılır..tebrikler ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kadriye. Güzel yorumun mutlu etti. Sevgiler benden asıl, koccaman hemi de... :)

      Sil
  7. Ağzına sağlııkk :) Yalnız ben bu anlattıklarının hepsinin bir an önce dünya üzerinden silinmesini istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HŞK, mikemmel bi fikir! Delete tuşu olsa hani bööle, seçip seçip tıklayıveesek. ;)
      Hoşgeldin hemiii... :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hergün otobüse bindiğimde sağ ya da sol sırtımda bir kafa görüyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii! O neeeyy! Kafa mı?! O daha fenaymış, ıyyy... :) Eklemeli onu da listeye Ruhsuz Atmaca. ;)

      Sil
    2. O kafa garip kafa, anaç bir tavır oluyor bi ama kötü yaw, hani kız kafası olsa süper olmaz onlar taktik geliştirmişler kafaları sağ sola değil öne atıyorlar :)))

      Sil
    3. Görüyo musun sen hain kızları! ;)

      Sil
  10. Ahahhahha ay sinirlerim bozuldu! Acayip güzel bir öküz listesi olmuş. Bazı smsleri, telefonları ve emailleri görünce ölü numarası yaptığımı itiraf edip gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii! Yakaladım seniii. Çok eyıııp... :P Barbar koca ne diyo bu işe?! ;)

      Sil
    2. Barbar kocama ölü numarası sökmüyor :) Ya çoğu zaman da duymuyorum ben telefonu. Eskiden ne güzel cayır cayır çalan ev telefonu vardı, kimin aradığı da belli değil, mecbur açıyordun. Beni modern zamanlar bozdu :D

      Sil
    3. Ahada suçluyu bulduk, modern zamanlar. ;) Ama haklısın, ben de özlemiyo değilim hani o ceplerin olmadığı zamanları...

      Sil
  11. Merhabalar,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :) Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/
    Sevgiler,
    Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ebru Güzey. :) Teşekkürler beğenin ve yorumun için. Her zaman gel. Ben de hemmen geliyorum bloguna. Sevgiler. :)

      Sil
  12. ahaha çok iyiydi yaa çok güldüm :) ben de böyle ara ara çemkiriyom blogta bu tiplere patileme postlarımda. ;) o öküz ruh doğuştan oluyo ya sende zor olmaz hehe;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaha mı? Olma mı diyosun artıkın? Tüh. Neyse artık, burdan çemkirip atarlanıp idare edicez Kreatif, nabalım. Hatta arada karşılıklı atışırız bööle aşıklar gibi sazları elimize alıp. ;)

      Sil
  13. eheheh süper bir yazı olmuş okurken cinnet, ferahlık, sinir hali karmaşasına girdim helpp çıkamıyorum etkisindeeen :)))) öküz ruhlar çıksın gittsinn !! :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah, kusura kalma mirim. Demek senin de yazadığın şeylere barnak basmışım, bunları hissettiğine göre. Haaamiiin! Benden de sevgiler. :)

      Sil
  14. Yukarıda bahsedilen insanlardan en az bir kaçıyla karşılaşıyorum günlük yaşantımda hatta o yüzden okurken ''ah işte bu bizim servisteki kız şu da bizim bölümde ki adam diyebildim'' Her ne kadar onları gerçek yaşamda katlanılmaz bulsam da bu şekilde yazılarda okumak oldukça keyif verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Ozan. Yaşarken katlanılmaz, ama iyi malzeme veriyolar açıkcası. ;)

      Sil
  15. Bi öküz ruhu da ben alabilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, şööle bi alana bi bedava felam bulsak diyorum o zaman... :)

      Sil
  16. iadeyi ziyarete geldim tatlım takipteyim:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba blogumda sizi ekleyen bir ödülüm var :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/sosyal-medya-kafe-premio-dardos-odulu.html

    YanıtlaSil
  18. Hamiyet hanıma katılıyorum, parçalarımızı değiştirmeden olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah, umudu kes, çekeceksin bu keresteleri diyosun yani. :) Bol sabır diliyorum o zaman cümleten.
      Hoşgeldin ayrıca. Sevgiler... :)

      Sil
  19. Gülmekten öldüm ve aynı zamanda acı bir gülümseme yüzümde.. Ne yazıkki bu şekilde insanlarla birlikte yaşıyoruz bu toplumda. Blogunuz cok basarılı bundan sonra takipçinizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle malesef, köpürüp köpürüp yaşıyoruz işte bi şekilde beraber. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için. Sevgiler... :)

      Sil
  20. süpperrr ötesi yazı olmuş...kara mizah bu işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler tatlı yorumun için. Hoşgeldin ve de sevgiler... :)

      Sil
  21. valla özellikle metrobüse binerken, hele ki boş metrobüs geldiğinde o teyzeler öyle bir omuz koyuyor ki, iki seksen uzuyorsun yere. bende artık toplu taşımalarda cinsiyet ve yaş kavramı yok, herkesi birer et parçası olarak görüyorum. o yüzden yaşlı,çoluk,çocuk önüme ne gelirse koyuyorum omuzu.
    istanbul'da yaşamak için bu şart..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, doğru diyosuun. Onu atlamışım bak. Bursa'da da var o omuzcu teyzelerden. Hem bi de İstanbul'da hiç değilse önce inenleri bekliyolar, sonra biniyolar. Burda o da yok, inecekler içerde çıkmaya debelenirken, binenler hürra dalıyolar, çarşamba pazarına dönüyo ortalık her seferinde. :)

      Sil
  22. her şey yolunda di miiiiii. iyi tatilleeeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, herşey yolunda. Sana da iyi tatiller Deep melee. ;)

      Sil
  23. ahh cnm ne kadar da dolmuşsun :)

    YanıtlaSil
  24. Ve malesef ki suç ve güç genelde ayrılmaz ikili modunda oluyo Medanşeri... :)

    YanıtlaSil
  25. Ne guzel yazmissin .hele ilk iki paragraf yuzumu gulumsetti :) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Yanıtlar
    1. Aman da kimler gelmiiiş! İyi insan lafının üstüne. :P ;)

      Sil
    2. Ee, konuya direk öhömm diye girersen olacağı o. Hem alınmak gücenmek yasak burda. Art niyetin A' sı yok netekim. ;)

      Sil
  27. ya ben bu yazıya yorum yapmıştım. Ama telefondan yazmıştım o arada kopma mı oldu nolduysa yayınlamamış heralde. Yazım tarzını çok sevdim. Hemen listeme de ekledim seni :) Yazınla alakalı şöyle bir yaşadığım olayı anlatayım ben de kısaca. İnşallah kısa olur.
    Bir keresinde işten çıkmış tabi gece vardiyasından rahatsızlandım hastaneye gittim. Uykusuzum ayakta duramıyorum bi de kayıt için sıra bekliyorum falan. Kadının biri pat diye önüme geçip işlem yaptırdı. Yahu şimdi ağzımı açıp bişey desem hiç tartışacak halim yok. Ama nasıl zoruma gitti anlatamam. İnsan bari izin falan ister ama nerdeee. O yüzden ben de istiyorum o yazdıklarından :D
    Uzun olmadı dimi haa tamam olmamış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, uzun olmamış. Hem olsa nolur, iyi olur. :) Daha önce bir yorum gelmedi 1 deli, yayınlamadığım yok. Yalnız tam da bu yandan yandan öne geçme öküzlüğünü yeni yazımda yazmıştım, bu yazının devamı niteliğinde, yakında yayınlarım. Sen de tam üstüne anlattın. ;)
      Bu arada yazı tarzımla ilgili düşüncene çok sevindim. Teşekkür ederim. Ben de seni takibe almıştım zaten... :)

      Sil
  28. Çoğu benim de yaşadığım insanlık halleri. Hatta buraya yorum bırakan herkes de aynı şeylerden şikayetçi olacaklardır büyük bir ihtimalle. Bu yazıyı çok kişinin okumasını isterim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :). Bence de herkesin başına gelen şeyler. Hatta bi arkadaş bunun çıktısını alıp, asalım sağa sola açık alanlara demişti. Yapsak bari... ;)

      Sil
  29. Şimdi mail gelir,
    ya da mesaj.
    Bakmazsın böyle tekrar mesaj gelince e hadi döneyim diye bakarsın... :p
    Derken küfürü basar karşındaki o durum vahim işte:p

    Serviste yaşıyorum o oturma olayını.
    Lanet olsun eli kolu durmayan teyzeler, amcalar, bebeler !?!?!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, demek sana en az 2 kere atmak gerekiyo mesajı. Anladım oni! ;) 2.cisinde de cevap vermezsen, ilgili paragrafı gönderirim ama? :D

      Sil
    2. Sen bana mesaj at, anında cevap dönmezsem - uyumadığım takdirde- çek vur beni :)
      O kadar da netim bak :p

      Sil
  30. merhaba blog keşif etkinliğinden ve bloğumdaki yorumundan takıldım sana keyifle okudum güldüm her kelimene de katıldım inan.Severek takipteyim bundan böyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiinn. :) Neden eli boş geldin? Kek börek getirmedin mi? :P
      Her zaman gel, kek de getir e mi? :) Tatlı krizlerim geldi zaar.
      Sevgiler...

      Sil
  31. hislere tercüman bir yazı... öte yandan sayfanın arkasındaki bu dizayn benim blogumun da ilk dizaynı idi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miii? Ama senin şimdiki sayfan çok daha güzel kesinlikle. :)

      Sil
    2. teşekkür ederim :)) sanırım takipçi butonunu da eklemeyi başardım :))

      Sil
  32. Muhteşem bir yazı, ancak bu kadar ifade edilebilirdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler tatlı yorumun için, sevgiler... :)

      Sil
  33. HAHAHAHAHAAAAAA :))))
    bulursan bana da alsana bir tane :)))
    gelcem diyip gelmeyen densizleri göünce dedim ki lan gelmeyi unutayım da scorpion solisti mi olayım ? yok olmadı alice cooper candır hüloooğğğğ

    Bankamatiğe verdiği paranın kabul edilmediğini bi türlü hazmedemeyip, matiğin inatla geri tükürdüğü parayı bıkmadan, usanmadan, adeta peygamber sabrıylan, defalarca kakalamaya çalışan kendini bilmezlerin inatçılığından istiyorum...

    Bak bu konuda bir atasözü var
    atm yi tekmelemek paranızı içeri çekmez dışarı vermez. ortopedistinize para kazandırır.
    lord syrakusa belafonte

    HİHOHAHAHAAAAA
    HİHO layarak gidiyorum yerime hahahaaa hala gülüyorum yazı güzel
    kıskancım
    pis!
    )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en iyisi gelmeyi unutma. Tam bloguma bi deli Syrakusa BB dadandı, ne mutlu, mütemadiyen gülüyorum okuyup okuyuo diye sevinirkene, uğramayı unutma sakın ola ki, dilime dolanma, alimallah... ;) Bi kere ara ara uğrarım didin artıkın...

      Beğeniniz için teşekkürler lordum. Teveccühünüz efenim... ;)
      Demek kıskançsıııın, heee, anladıııım. Çatla o zaman! :D :P En güzel yazıları ben yazıcam, oohhh sefam olsun! ;)

      Sil
  34. :D Bankamatik olayına kahkaha attım. Özellikle emekli maaş zamanı ATM lerde çektiğimi bir ben bilirim.Ben de istiyorum bunlardan bi 5 6 tanesini :) Yazınız çok samimi maşallah :) Hoşuma gitti

    Bloğumu ziyaret ederseniz sevinirim :)
    https://afillizerre.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte, yaşarken zihnisinir durumlar, anlatırken kahkaha müsebbibi bile olabiliyor değil mi efenim. Ne güzel, güldürebildiysem ne mutlu. :) Beğenmenize çok sevindim. Hoşgeldiniz ayrıca. Her zaman beklerim efenim iki lafın belini kırmaya. ;)

      Ne demek?! Kahveyi koyun, derhal geliyorum. 5 dk. ya oradayım, sallanmayın. :D

      Sevgiler... :)

      Sil

Eee, yorum yok mu? Hiç mi yok?! :(